SØGEMASKINEOPTIMERING

SEO BUREAU

Bliv nummer 1 på dine money keywords, med et SEO Bureau der skaber topplaceringer.

+1000 glade kunder

Vi har over 1000 kunder hvor SEO er en af de vigtigste kanaler i deres digital strategi.

4.7/5

4,7 ud af 5 stjerner

Vi har 4,7 stjerner ud af 5 på Trustpilot, baseret på +136 anmeldelser.

Google Partner

+50 passionerede web -og marketing-nørder og officiel Google partner.

4x Gazelle

Vi vækster med vores kunders placeringer på Google. Det har givet os 4 Gazellepriser.

BLIV #1
PÅ GOOGLE

Hvorfor skal du vælge os som SEO Bureau?

SEO EKSPERT

SEO Specialist, SEO Ninja eller SEO Guru?

Vi bliver kaldt mange ting men vores mere end 30 dedikerede SEO nørder brænder for at skabe topplaceringer på Google.

Som SEO Bureau har vi igennem de sidste 15 år søgemaskineoptimeret mere end 1000 hjemmesider.

Den erfaring vi har taget med har vi lavet til et banebrydende SEO Framework, der den dag idag danner grundlaget for vores tilgang til søgemaskineoptimering.

GIVER SEO MENING

Nærmest ingen marketing kanal giver bedre mening end SEO på den lange bane

SEO er over tid den mest økonomiske vej til kundehenvendelser via digitale marketing.

Er det noget du kan mærke dagen efter du sætter igang? Ikke medmindre dit website allerede har en del potentiale, hvilket det sjældent har, hvis ikke man har gjort noget for det.

Men jo længere tid du venter jo længere tid går der før, at du opnår gode nok placeringer til, at du kan mærke det på din indbakke og din bundlinje.

Når vi arbejder med nyopsætninger af SEO arbejder vi med et perspektiv på 6 - 12 måneder, afhængig af investering og konkurrencen i din branche.

Ikke fordi vi ikke har set resultater der kom hurtigere, men fordi vi hellere vil give dig et realistisk perspektiv og så overraske positivt.

Har du allerede god historik på dit domæne, og en fornuftig autoritet på Google, så kan du meget hurtigt se forbedringerne.

SEO ER EN MARATHON

Alle gode ting tager tid også søgemaskineoptimering

Når man vælger søgemaskineoptimering som direkte marketingkanal, giver det generelt god mening at investere hårdt i starten, da tiden også arbejdet for os.

Det skal forstås på den måde, at når vi skaber et stykke indhold der har til formål, at skulle til tops på Google, så skal der ske 3 ting.

1: Google skal lære at forstå vores indhold og finde ud af at det skaber den bedste oplevelse eller besvarer spørgsmålene bedst for Googles brugere.

2: Vi skal lave løbende optimeringer, af indholdet, så Google kan se at det altid er det mest aktuelle indhold, ligesom det giver os muligheden for, at tilføje relaterede søgeord, der også kan have værdi for din forretning.

Relaterede søgeord kunne eksempelvis i vores tilfælde være SEO, Søgemaskineoptimering, SEO Ekspert, eller SEO Bureau. 

Alle sammen søgeord, som du kan se at vi har brugt her på siden.

Fordelen er at vi kan fange de lavest hængende frugter først og udnytte den trafik og det engagement brugerne har på sitet til, at hæve placeringerne på de mere konkurrenceprægede søgeord, samtidigt med, at vi får kundehenvendelser.

3: Udover godt, engagerende og sælgende indhold, indeholder en god SEO strategi også en høj grad af linkbuilding. 

Det der gør linkbuilding til en marathon er, at vi ikke bare kan linkbuilde fuldstændigt uhæmmet fra dag 1.

Udfordringen er nemlig, at hvis vi gør det, så ser det ikke naturligt ud. Så risikoen er, at hvis man bliver for ambitiøs i sin linkbuilding, og smider 1000 links ind på en ny hjemmeside, så risikere vi at Google vurdere værdien til 0.

Kom til tops med SEO

Bedre synlighed = flere henvendelser = flere kunder

I Danmark alene foretages der flere millioner søgninger på Google hver eneste dag. Google er kort sagt blevet verdens største informations- og markedsføringportal.

Med tiden er Google blevet så god til at servere relevante resultater for brugerne, at de fleste finder et tilfredsstillende resultat på side 1.

Mindre end 10% af alle søgende klikker videre til side 2. Det betyder derfor, at hvis du ikke ligger på side 1, går du glip af over 90% af alle søgninger som kunne have konverteret til et salg. Det samme gælder hjemmesider med events eller andre informationer – bedre synlighed betyder simpelthen flere henvendelser, flere kunder, og flere salg.

Kom til tops med SEO

Vi løfter dig fra online usynlig til toppen af verdens største søgemaskine

Som performance marketing bureau er vores primære KPI altid konverteringer.

Men som SEO Bureau bruger vi rigtigt meget synlighed og stigning i trafik som KPI'er.

Vores målsætninger defineres altid af om vores kunde allerede har haft en fornuftig SEO Strategi inden de kom til os, eller vi starter fra scratsh.

Som professionelt SEO Bureau bruger vi naturligvis alle de bedste SEO Værktøjer.

herunder er en liste over nogle af de mest væsentlige værktøjer vi gør brug af.

  1. Ahrefs.com
  2. Accuranker
  3. SEM Rush
  4. Screaming frog
  5. SEO By Yoast

Bare for at nævne et lille udsnit af dem.

Ud over ovenstående, bruger vi selvfølgeligt også moderne AI teknologi, der sikre at vi kan være konkurrencedygtige på vores SEO ydelser, uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Den helt store forskel fra de andre SEO bureauer til os det er, at vi har en super transparent og skalerbar prisstruktur.

Da vi har erstattet den klassiske værdiløse SEO pakke 1,2 og 3, med et helt fast time koncept.

Det betyder i praksis, at hvis du køber 100 timers søgemaskineoptimering hos os, så får du også leveret SEO arbejde svarende til 100 timer.

Det lyder banalt og som den helt rimelige model, hvor alle vinder og det er det også.

For erfaring har vist, at vores kunder får markant bedre resultater ved at bruge os frem for de SEO Bureauer som vi sammenligner os med.

Alene fordi vi ligger timerne i at optimere din hjemmeside.

For at vi som professionelt SEO Bureau kan give en pris på den rigtige SEO Strategi for dig, er der flere ting der skal tages i betragtning.

Prisen på søgemaskineoptimering af din hjemmeside defineres af følgende 3 ting.

1: Hvad er formålet med, at SEO optimere? Billig organisk trafik og konverteringer, er nemlig ikke den eneste årsag til at SEO. SEO optimering af en hjemmeside vil nemligt ofte sænke klikpriserne på dine Google Ads og er det dit formål, skal der selvfølgeligt mindre til end, hvis du skal ligge nummer 1 på de største søgeord i din branche.

2: Hvor meget trafik og hvor mange konverteringer ønsker du at opnå pr. måned. Vi jagter altid at give dig de bedste placeringer inden for dit budget, men vi skal jo have en indikation på hvor du gerne vil hen for at give dig en pris på søgemaskineoptimering af din hjemmeside.

3: Hvad er dit udgangspunkt for SEO

Har du allerede gode placeringer på konkurrenceprægede søgeord, fordi du tidligere har arbejdet med et SEO Bureau eller har du lige fået lavet din første hjemmeside og har dine første placeringer til gode på Google? Der er en væsentlig forskel.

4: Hvad er din tidslinje?

Skal du have nummer 1 placeringer om 6 måneder, eller skal du bare igang med det, så du ikke skal starte fra bunden den dag du gerne vil investere kraftigt i det.

5: Skal du have hjælp og vejledning, eller skal vi stå for den fulde eksekvering af din SEO?

Når vi som SEO Bureau indgår aftaler med vores kunder omkring SEO, så er det også super variabelt hvor meget og hvor lidt vi er inde over.

Har du en inhouse marketing mand eller kvinde, eller måske en hel afdeling, så vil vi ofte være den rådgivende part der kommer med gennemarbejdede Søgeordsanalyser, Teknisk rådgivning ifht. til opbygning hjemmesiden, og måske står vi for eksekvering af nogle enkelt moneypages, intern & ekstern linkbuilding, altså de ting hvor vi som SEO bureau har en fordel eller de ting, vi kan løse næsten lige så hurtigt som vi kan vidergive informationen.

Denne praksis er meget brugt af de lidt større virksomheder og webshops.

Den holder prisen på SEO Bureauet nede men betyder jo også, at virksomheden betaler en medarbejder en fast løn. Men under de rette omstændigheder, er det en ganske fin konstellation.

Langt de fleste af vores kunder køre dog en anden model hvor vi som 360 graders marketingbureau laver alt SEO, Google Ads, Facebook Ads, Hjemmeside, Email marketing m.m.

For langt størstedelen af alle SMV virksomheder, er dette den optimale struktur og det der giver den bedste samlede pris på din marketing af flere årsager.

For det første har du en enkelt Marketing Nørd, der holder overblikket over dine forskellige marketing kanaler og på den måde sikrer, at de alle sammen arbejder i den samme retning.

For det andet så har din marketing nørd adgang til viden fra mere end 30 kollegaer og mere end 1000 SEO Strategier som vi igennem årene har lavet.

Den viden er blevet til vores "Google Power Framework" der er bygget ud fra vores holistiske tilgang til søgemaskineoptimering.

Hvilket betyder, at vi i 9/10 tilfælde kan opnå markant bedre resultater på på en 10% af den dit en inhouse blæksprutte skal bruge på det.

Da vi som SEO Bureau har en infrastruktur med webdesignere, SEO Eksperter, Google Ads specialister, Facebook Nørder og Videografer der ville koste millioner at ansætte i en virksomhed.

Så derfor vil mange få den bedste pris på deres SEO ved at udlicitere det 100% til os.

Som SEO Bureau har vi medarbejdere, der nærmest kun har til formål, at optimere vores SEO framework og sikre, at vi altid er firstmovers på de trends Google ruller ud.

Med et kundegrundlag på mere end 1000, så har vi altid den hurtigste vej til at få skabt data evidens for nye SEO Praksiser.

Hver uge holder vi interne oplæg der sikre at, alt hvad der bliver tilføjet til vores SEO Framework, bliver rullet ud til vores mere end 30 SEO Specialister.

Så vores kunder kan være sikre på, at deres nørd altid har den mest opdaterede viden på området.

Som nævnt er transparens en af de vigtigste faktorer for os. 

Vi ved nemlig af erfaring, at vi kan lave verdens bedste resultater for vores kunder.

Men hvis ikke du som kunde får det dokumenteret det, så er det næsten ligegyldigt.

Stærk og klar kommunikation, samt gennemsigtige rapporter der fortæller dig hvad du får for dine penge har fra dag 1 været en af de vigtigste nøgler til et stærkt samarbejde mellem os og vores kunder.

Du får derfor et dashboard, hvor du døgnet rundt kan se din performance på alle dine marketing kanaler samme sted.

Derudover er der løbende telefonisk rapportering, opfølgning, og sparring, så vi igen tror på at den menneskelige relation og forståelsen for din forretning er 50% af et succesfuldt samarbejde med os som SEO Bureau

For at SEO skal være effektivt og holdbart, er det nødvendigt at tilpasse både indhold og den underliggende kode til Googles søgemaskine-algoritme. Dette kræver en kreativ og struktureret tilgang til selve udviklingsprocessen, samt stor indsigt i hvordan Google vuderer relevansen på forskellige sider.

Det er selvfølgelig en tæt holdt hemmelighed præcis, hvordan Google vurderer og rangerer de mange millioner af hjemmesider, der ligger på nettet – men en kreativ og erfaren SEO-ekspert kan optimere stort set alle hjemmesider til en top 10 placering.

Korrekt SEO er lig med mere synlighed, som er lig med mere trafik og flere henvendelser.

SEO og Google Ads går

hånd i hånd
hånd i hånd

SEO eller Google Ads?

I dag vælger mange at benytte AdWords, og det er der også god grund til – et beskedent AdWords-budget kan nemlig skyde enhver hjemmeside til toppen af Googles søgeresultater. Man betaler nemlig en klik-pris for hver besøgende, der finder ind til siden via AdWordsannoncen. Fordelen er at man lynhurtigt kan skaffe trafik og henvendelser til sin side ved at betale sig til det. Mange virksomheder benytter allerede AdWords, og undervurderer derfor værdien af korrekt søgemaskineoptimering.

Den gode nyhed er at SEO faktisk forstærker effektiviteten af din AdWordskampagne ved at gøre din side mere organisk relevant for Google. Da din klik-pris på AdWords er udregnet ud fra en relevansscore, vil en højere relevans betyde en lavere pris per klik på din AdWords. SEO og AdWords komplimenter og forstærker derfor hinanden som den mest effektive kombination af online markedsføring.

Har du spørgsmål til SEO?

Det kan være svært at navigere og vurdere dine muligheder for online markedsføring – derfor vælger de fleste at benytte et webbureau som kan give dedikeret rådgivning omkring den bedste løsning for dig og dit specifikke marked.

Vi står altid til rådighed – book et møde med os i dag, så finder vi den optimale løsning til dig!

Skal vi
ses fast?
ses fast?

Hos Adwise Media A/S, får du tilknyttet en fast medierådgiver.

Det vil sige at du altid har den samme kontaktperson til sparring og udvikling af dine marketingstrategier.

Vi ved at ingen er den bedste til alting, derfor er din medierådgiver supporteret af vores mere end 20 andre specialister, der kan bygge en ny hjemmeside, SEO Optimere den samt optimere dine anncer på Google Ads og Facebook Ads.

Indhent et tilbud