GOOGLE ADS BUREAU
Google Ads
Få flere kundehenvendelser eller flere køb i din webshop . Vælg det rigtige Google ads bureau til håndtering af dine annonce kroner på Google
- Adwise Media
- Services
- Google Ads
Adwise = Adwords = Flere kunder i din forretning
Ovenstående var et af vores første slogans. I dag har Google Adwords skiftet navn til det lidt kortere Google Ads og vi måtte i den forbindelse ud og finde et nyt slogan.
Sloganet har nu ændret sig til "Marketing der virker!", hvilket faktisk harmonere rigtigt godt med, at vi ikke længere kun er specialiseret i Googles marketing kanaler, men er et 360 grader marketingbureau..
En ting har dog ikke ændret sig siden Adwords blev til Google Ads, for vi er stadigt en af Danmarks uden sammenligning bedste Google Ads Bureauer. Siden 2008 har vi hjulpet over 1000 virksomheder med, at få flere kunder og flere af de helt rigtige kunder.
Hos Adwise Media er vi specialiserede i lead-generering. Så ønsker du flere kundehenvendelser via din kontaktformular, e-mail eller din telefon, så har du fundet den helt rigtige samarbejdspartner, til håndtering af din Google Ads.
Vidste du at?

- Google Ads er den hurtigste vej til side 1 på Google
- De 4 øverste søgeresultater på Google er Annoncer
- Op mod 60% af alle klik på mange Googlesøgninger er i dag Adwordsannoncer
- Du betaler kun for potentielle kunder, der reelt besøger dit website
- Du kan nøjes med at annoncere til det geografiske område, som dine relevante kunder befinder sig i

6 gode grunde til at vælge
Kvalitetsleads
Vi er specialiserede i at skaffe dig kvalitetsleads til gode priser
Månedlig rapportering
Du får månedlige rapporter, ”der er til at gennemskue”
Gennemsigtighed
Du ejer selv din Google Adskonto, da vi ikke er bange for, at du kigger med
Fleksible bugetter
Vi kan arbejde med minimale budgetter på helt ned til 2000 pr. måned med gode resultater
Sparringspartner
Du får en fast Google Ads manager, du løbende kan sparre med
Stor ekspertise
Vores fornemmelse for, hvad der virker, bygger på den data vi ligger inde med
Skal vi måle rapporter?
Vi føler os så sikre på, at vi kan slå dit nuværende marketing bureau, at vi gerne kommer ud og afholder et 100% uforpligtende møde med jer, hvor vi kan sammenligne jeres data med vores

Martin Hansen
Head of Marketing

Kan jeg ikke bare selv lave
Hvorfor bruge penge på et bureau, når man kan gøre det selv?
Når nu alle kan gå ind og sætte en Google Ads kampagne op selv, hvorfor skal du så overhovedet bruge penge på et Google Ads bureau?
– Fordi dit Google Ads bureau ikke tjener penge på Adwords
Google er meget behjælplige, og måske lidt for behjælplige, når det kommer til, at du skal opsætte dine kampagner og vælge dine søgeord.
Som udgangspunkt er Googles søgeord altid det, der hedder “broadmatch” eller på dansk “bred match”. Dette er noget Google har gjort for at hjælpe dig som virksomhedsejer, så det er nemmere at opsætte dine kampagner.
I praksis betyder det, at hvis Peter, der er maler vælger at indtaste søgeordet maler i sin kampagne, så kommer han også op på Google på en masse nært beslægtede ord. fx Maler København, Malermester, Billig maler osv. En masse ord der kan være ret aktuelle for hans virksomhed.
Ovenstående er desværre drømmen, der aldrig blev til virkelighed
Virkligheden er næsten altid den at Googles “broadmatch”-søgeord er lige en tand for bred. Så det vi ofte oplever, når vi overtager kampagner som folk selv har drevet, er at deres annoncer er blevet udløst af ord som Kunstmaler, Job maler, uddannelse maler, hvordan maler man på lys og hundredevis af andre søgeord, som absolut ikke er relevant trafik for en malermester, der gerne vil have flere kunder i København.

Hvordan gør vi det
CPA – hvad betaler du for henvendelser?
Som udgangspunkt er vi lidt “ligeglade” med hvad du betaler pr. klik, da vi måler vores succes på det der hedder CPA. CPA er den pris du betaler for, at få en person til at foretage en given handling. For de fleste af vores kunder er den handling vi arbejder hen imod, at få den besøgende til at tage kontakt til vores kundes virksomhed.
Så jo lavere CPA vi kan skaffe dig, desto flere kundehenvendelser får du altså for de samme penge.
Hvordan skaffer vi dig den laveste CPA på din Google Ads-kampagne?
Der er mange ting, der spiller ind i dette regnestykke, men det hele starter med, at vi fx bruger de negative søgeord til at filtrere den trafik fra, som ikke giver dig værdi, og sikrer at dine Google annoncer kun bliver vist, når folk søger efter et søgeord, der ligger i enden af en købstunnel.
For en maler kunne det være ord som Malermester København, da vores erfaring viser, at folk der er på jagt efter en håndværker, massør eller en servicevirksomhed ofte søger lokalt, når de har besluttet sig for at drømmen skal gøres til virklighed.
Et højt kvalitetsresultat
Besparelse på dit klikbudget = flere klik til den samme pris
Kvalitetsresultatet er, sammen med dit bud på søgeordet, med til at bestemme din annoncerangering (ad rank), hvilket bestemmer hvilken placering din annonce får i Googles søgeresultat. Den hjemmeside med den højeste annoncerangering ligger nummer 1 – og nej, det er ikke bare den annoncør, der betaler mest der ligger øverst.
Kvalitetsresultatet er en af de ting som vi arbejder med, der giver vores kunder den største værdi, fordi de kan få de samme klik til en markant billigere pris, end hvad deres konkurrenter betaler.
Kvalitetsresultatet udregnes ud fra en lang række parametre

- CTR: Hvor mange af dem, der ser din annonce vælger at klikke på dem
- Annoncerelevans: Hvor relevant er din tekstannonce ifht. det søgeord, den bliver vist på
- Landingssideoplevelse: Hvor relevant og brugervenlig er den side brugerne lander på
Kvalitetsresultatet x Bud
