MARKEDSFØRING HÅNDVÆRKERE

Vi skaber succes for håndværkere

Grunden til vores håndværkere har succes med sin markedsføring, er ganske enkelt fordi, vi forstår dem.

+1000 glade kunder

Vi har over 1000 kunder hvor 70% af dem er håndværkere eller servicevirksomheder.

4.7/5

4,8 ud af 5 stjerner

Vi har 4,8 stjerner ud af 5 på Trustpilot, baseret på +140 anmeldelser.

Google Partner

+50 passionerede web -og marketing-nørder og officiel Google partner.

4x Gazelle

Vi vækster med vores kunders placeringer på Google. Det har givet os 4 Gazellepriser.

Markedsføring Håndværkere

Vi bedst til at skabe kundehenvendelser til håndværkere, med digital marketing

De fleste ejere af en håndværksvirksomhed kan relatere til, at købe en marketingløsning, eller en optegnelse i en eller anden telefonbog.

Man bliver lovet guld og grønne skove af den rare og service mindede sælger, men langsomt som forløbet skrider frem viser det sig, at der sker ca. det samme som der altid har gjort.

Det leder hurtigt ens tanker tilbage på, at mund til øre metoden, stadigt er det eneste der virker.

Når vi snakker med håndværksmestre er ovenstående scenarie et af de mest almindelige.

Det betyder ikke nødvendigvis, at man har arbejdet med et dårligt webbureau, men hvis ens bureau har en tilgang til ens markedsføring, der passer bedre til en webshop, så er det klart at man ikke får de henvendelser, man regner med.

Vi har igennem årene hjulpet over 1000 håndværksvirksomheder med, at vækste deres forretning igennem SEO, Google Ads, Facebook Ads og og hjemmesider til håndværkere.

Vores tilgang til markedsføring af

håndværkere

håndværkere

Lokal Marketing

Kunder der skal bruge en håndværker, vil have en lokal fagmand

Vi ved at alle kunder der skal bruge en maler, tømrer, murer eller en anden type håndværker, er på jagt efter en lokal fagmand.

Men som marketingvirksomhed ved vi også at de fleste håndværkere ikke har noget imod, at køre 20-40 kilometer hvis bare opgaven den er helt rigtig.

Derfor tager vi altid en lokal tilgang, når vi arbejder med håndværksvirksomheder.

Det vil sige at når vi vælger søgeord og geografi på Google, så vælger vi i samarbejde med dig de byer og regioner der giver mening for dig et køre i.

Det kunne eksempelvis være at du var tømrermester og lå i Kolding, så ville vi måske vælge ordet "tømrer Kolding" - Men at du også dækkede Vejle da der var under 30 minutters kørsel imellem de 2 byer så ville "tømrer vejle" også være et oplagt søgeord.

Ved at vi spreder det ud på en større Geografi, vil du også automatisk få billigere klik og billigere klik er = Billigere konverteringer - der er = billigere kunder - der til sidst er = et bedre afkast på din digitale marketing som håndværker.

FREMHÆVET CASE

RenKloak

Faste abonnementer på 12 måneder
0 +
Nr 1 placeringer på Google
0 +
Top 10 placeringer på Google
0 +
Konverteringer om året
0 +

Ovenstående tal samt skærmprint fra Google er dokumenteret 1 april 2024

Læs mindre Læs mere
Plus laptop device

FREMHÆVET CASE

Erling Larsen Industrilakering

Besøg via SEO pr. md.
0 +
Konverteringer om måneden
0 +
Omsætning igennem Google
0 %

Ovenstående tal samt skærmprint fra Google er dokumenteret 1 april 2024

Læs mindre Læs mere

hjemmesider Håndværkere

Vi har lavet flere tusinde hjemmesider til håndværkere

Igennem de sidste 15 år har vi specialiseret os i, at lave hjemmesider til håndværksvirksomheder.

Igennem årene har vi leveret flere håndværker hjemmesider, end man lige kan forstille sig.

Men vi er jo ikke de eneste, så hvad er det der gør os unikke, når vi skal lave en ny hjemmeside til dig som håndværker.

Det er super simpelt, vi ved hvilke elementer der sikre at dine besøgende bliver til købeklar kunder, der ser frem til at få dig ud og give et tilbud.

Herunder lister vi lige et par elementer.

Vi ved hvad dækningsbidrag betyder for din forretning

Vi ved at gode opgaver giver et bedre dækningsbidrag og derfor er mere værd for din virksomhed.
Derfor ved vi også, at de fleste håndværkere, hellere vil betale lidt ekstra for de rigtige opgaver.

Som dit webbureau har vi interesse i at levere de opgaver, der giver dig det største overskud.
Da det i sidste ende er det der definerer, hvor rentabel din forretning er.

Eksempel 1

De fleste varmepumpemontører har efterhånden sandet, at luft til luft-varmepumpemarkedet, er tæt på umuligt, at tjene penge på i dag, da der efterhånden er mange der har set fidusen.

Derfor anbefaler vi i øjeblikket de fleste af vores montører at satse på luft til vand-varmepumper, hvis de har deres autorisation i orden. Særligt fordi, der ikke er så mange om buddet grundet særlige krav til autorisation.

Eksempel 2

Det kan også være, at du er tømrermester med speciale i tagdækning, og egentligt bare gerne vil lave tag, hvorfor så ikke bare målrette din annoncering mod de opgaver. Så kan vi lade dem der ønsker at lave alle de andre opgaver om det.

Det er ikke magi

Det er ikke kunst at skabe flere henvendelser

For os er det ikke en kunst at skabe flere kundehenvendelser til din forretning. Vi har data for flere 100 andre håndværkere og har fundet formlen. Vi ved hvad der virker i branchen, og vi har fingeren på pulsen i forhold til hvor markedet rykker hen.

Kunsten er at sikre, dig de rigtige kundehenvendelser.

Kunne du tænke dig at se hvad vi har gjort for eksisterende kunder?

Vi tager vores gennemskuelige rapporter med under armen, så du kan se præcis hvad vi kan hjælpe dig med.

Skal vi

ses fast?
ses fast?

Hos Adwise Media A/S, får du tilknyttet en fast medierådgiver.

Det vil sige at du altid har den samme kontaktperson til sparring og udvikling af dine marketingstrategier.

Vi ved at ingen er den bedste til alting, derfor er din medierådgiver supporteret af vores mere end 50 andre specialister, med speciale i blandt andet Webdesign hvis du skal have en ny hjemmeside, SEO, Google Ads og Facebook.

Indhent et tilbud