360 Graders Digital Strategi

Få en skræddersyet digital strategi, der passer til lige netop din virksomhed

Hos Adwise Media er vi specialister i digital strategi. Vi tilbyder et af markedets mest fleksible marketingsløsninger, der betyder, at du som kunde hos os, altid er sikret den bedste løsning for din forretning.

Vores specialister vil i samråd med dig lægge den digitale strategi, der giver allermest værdi for pengene uanset hvilke forretningsmål din virksomhed har.

I sagens natur gør det ikke den store forskel for os, om vi skal lave AdWords, Facebook, SEO, LinkedIn eller noget helt 5.

Alt efter, hvad der er mest optimalt for din virksomhed, kan vi pushe din kampagne ud til millioner af mennesker via Display-annoncering på Google og Facebook. Eller også kan vi hale dem stille og roligt i land på Googles søgenetværk og efterbehandle dem med en veludført re-marketingkampagne.

Vi har specialister siddende for alle områder, og kan derfor hjælpe dig på alle kanaler.

Fordele ved Adwise 360

Samlet pakke


Få en samlet marketingaftale, der dækker alle dine behov

Ekspertrådgivning


Få uvildig rådgivning i forhold til, hvad der virker for dig

Vi laver alt arbejdet


Få dit eget hold af professionelle marketingeksperter til at lave alt arbejdet for dig

Lyder det interessant?..
Så tager vi gerne en uforpligtende snak med dig og/eller et møde, hvor vi kan kigge hinanden i øjnene og trykke hinanden i hånden, så vi kan finde ud af om vi er det rigtige match for hinanden.
..Så ring til os på 93 20 50 20

Hvad koster det?

Da en 360 graders strategi er en del af vores standardpakker, koster det dig faktisk ikke en krone

Din 360 graders strategi, er en del af vores standard marketingspakke. Det betyder at den faktisk ikke koster dig en krone, da vores marketingspakker er designet til at matche din forretnings unikke behov.

Vores marketingpakker varierer i størrelse og pris, og kan tilpasses både store som små virksomheder. Vores priser starter fra kun 2.100,-/md. hvilket er vores anbefalede minimumsbeløb til marketing pr. md. for at få et fornuftigt ROI (Return of Investment)

For nogle kan det virke som mange penge, at lægge i marketing, men inden du vælger at droppe marketing helt, bør du tage et kig på de 2 følgende kundecases og overveje om det er værd at spare sig helt ud af alt.

Hvad siger kunderne egentlig selv?

Danny fra Brdr. Krogsbøll savnede en fleksibel løsning

Tonny fra Erling Larsen Industrilakering havde svært ved at få kunder i butikken

Hvorfor er en digital strategi vigtig?

Når du udarbejder en digital strategi, sikrer du at der er dynamik mellem de forskellige marketingkanaler du bruger

Når du udarbejder en digital strategi, sikrer du at der er dynamik mellem de forskellige marketingkanaler du bruger, og sikrer dermed at det er det samme budskab du kommunikerer ud til potentielle kunder.

Hvis du fx bruger ét bureau til din hjemmeside og et andet bureau til din AdWords, kan det godt blive svært at holde et ensporet fokus.

Ex. Personen der laver din AdWords, synes at noget af det du bør lægge fokus på er at du er medlem af en garantiordning – har 25 års erfaring – har gode anmeldelser på trustpilot – og du leverer en personlig og nærværende service.

Men hvad sker der så i det øjeblik, at kunden klikker fra Google og ind på din hjemmeside, og han/hun slet ikke kan læse noget af ovestående?
Måske er billederne nogle upersonlige stockbilleder, og teksten på landingssiden er skrevet i 3 person.

I det tilfælde lever oplevelsen ikke op til kundens forventninger om et professionelt og nærværende image og så er der stor sandsynlighed for at kunden vælger ikke at handle med/kontakte dig.

AdWordskampagnen er måske sat op, og er gearet til konvertering. Men slutproduktet som er flere kundehenvendelser, udebliver ganske enkelt, fordi du har en flaskehals i form af din hjemmeside.

Du risikerer at udfaldet vil være, at dine 2 bureauer vil sidde og pege fingre af hinanden, og du vil ikke have en jordisk chance for at vurdere, hvem af dem der taler sandt.

Hvordan løser jeg dette med en digital strategi?

Med 360 graders digital strategi fra Adwise Media, bliver der lagt en slagplan, med din forretning i centrum, hvor vi kigger på den markedsføring, du har i dag.

Hvis det er muligt, samler vi alle de kanaler, som vi selv faciliterer under et tag, og skaber en strømlinet kommunikationsstrategi for din forretning.

Så uanset om de ser dig på din hjemmeside, Facebook, Google eller LinkedIn, så er det de samme kerneværdier der går igen.

Hvordan vurderer i hvilke marketingkanaler, der giver mening for mig?

Alle virksomheder er forskellige, så derfor starter ethvert godt samarbejde med, at vi laver en research. I mange brancher har vi allerede indsamlet en masse data og erfaring, vi kan tage udgangspunkt i bygge videre på. Hvis vi ikke allerede har data og erfaring, er det bare benhård research der skal til.

Men når vi er færdige med at researche, lægger vi en plan i samråd med dig og eksekverer ud fra denne.

I langt størstedelen af tilfældene rammer vi hovedet på sømmet, og du får en masse henvendelser og flere kunder, hvilket jo næsten altid er formålet når man laver marketing.

Hvad hvis det flopper?

Med Adwise 360 kan vi altid skifte kanal, hvis det anbefalede setup mod forventning ikke skulle fungere for dig

Selv de bedste fodboldhold kan tabe, og selv de bedste marketingbureauer fejler engang imellem. Men det er netop derfor du skal vælge vores 360 graders digitale strategi, for med vores fleksible marketingløsning, betyder det at du ikke skal hænge på en LinkedIn-kampagne hvis det ikke er LinkedIn, der fungerer for dig.

Med Adwise 360 kan vi altid skifte kanal, hvis det anbefalede setup mod forventning ikke skulle fungere for dig.

Så med andre ord, køber du ikke separate pakker på hverken Facebook, Google, Snapchat eller LinkedIn. Du får en samlet marketingpakke, der dækker dine og din forretnings unikke behov, hvad end de måtte være.

Få en snak med en specialist?

Kristoffer & Annika er henholdsvis Webdesigner & Adwords Manager i Adwise Media. De samarbejder hver dag med deres kollegaer om, at skabe succes for 350+ danske virksomheder.