Hos Adwise yder vi fri support til alle vores kunder. Supporten inkluderer udskiftning/rettelser af tekst og billeder.

Som kunde hos Adwise er du tilknyttet en personlig konsulent. Konsulenten kender din virksomhed og din hjemmeside. Det gør det nemmere for dig, når du ringer eller skriver ind til os. Det, at personen du kommunikerer med er bekendt med din virksomhed, gør at samtalen forløber mere glidende. Du skal ikke bruge lang tid på at forklare, hvad det er du gerne vil have. Din konsulent ved hvad du taler om, og kan kommunikere tilbage til dig med positiv feedback.

Den samme service kan du forvente at få hos vores support. Flere af vores kunder bruger supporten jævnligt, hvilket gør at de, der varetager supporten også kender din hjemmeside.

Vi har en fast mand til at varetage vores support. Dette gør at 99% af alle support-tickets du får løst bliver løst af den samme person. Dette er klart til din fordel da det betyder at supporten ved, hvilke rettelser du fik foretaget sidst, og derfor hurtigt kan gå ind og foretage nye rettelser.

I Adwise er vi indeforstået med at vores kunder benytter os som webbureau for netop at varetage deres online løsning – inklusiv almen vedligeholselse og support.  Derfor har vi en politik der lyder “alle support-tickets bliver løst inden for 24 timer”. Dette tal er selvfølgelig afhængig af vores arbejdstider, da vi kun kan løse support-tickets inden for det tidsrum vi rent faktisk er på arbejde.

Du kan skrive til vores support på support@adwise.dk 

Hurtig og effektiv support

Vores gennemsnitstid for løste tickets ligger lige nu på 17 timer. Som tidligere nævnt er dette tal påvirket af hvilket tidspunkt du indsender din ticket. Hvis du sender en ticket i løbet af weekenden bliver denne naturligvis ikke løst før om mandagen.

Inden for de sidste 3 måneder er 25% af vores support tickets løst inden for 2 timer efter den er blevet indsendt.

Hos Adwise har vi løst mere end 1000 support-tickets.

Skal din ticket være den næste vi løser?